вторник, 29 юли 2014 г.

Думите



Изстрелвам насъщните думи:

-      Защо се прибираш толкова късно? Непоносима си…

Добавям излишните думи:

-      Защо се прибираш толкова късно? Непоносима си… Извинявай… давам си сметка, че вече си голяма. Дано си предпазлива и разумна…

Оставям само излишните думи:

-      Голямото ми момиче! Притесни ме… Дано си предпазлива и разумна!

                                 *   *   *  
Изстрелвам насъщните думи:

-      Престани да ме вбесяваш с твоите идиотски политически преценки!

Добавям излишните думи:

-      Престани да ме вбесяваш… Извинявай… Различни са ни преценките, но това не е чак толкова лошо. Иначе щяхме да умрем от скука…

Оставям само излишните думи:

-      Толкова сме различни, господи мой! Не е ли забавно?

                                 *   *   *

Моля се,  дай ми сили да постигна силата на излишните думи! И да хвърля насъщните в нищото още преди да се родят!

И  когато душата зачене с гневно говорене, дай ми мъдрост да обикна тишината! Кротката, кратката, мигновената! Тишината… майката на излишните думи!

Няма коментари: