събота, 26 юли 2014 г.

Последност

Боже, Исусе Христе, вярно ли е, че един престъпник, разпнат до теб, поиска прошка в последните минути на живота си, и ти го прати в Рая?

И аз, престъпникът, те моля:

Когато се прибера от работа, разочарован, изнервен, скапан и без сили, да си пусна прекрасна музика и да си сипя чаша прекрасно вино. И да потъна в тях. Да се разтворя. 

Защото това може да е последният ми работен ден. 

И това разтваряне ще е моята молба към теб за прошка. И ти ще ме пратиш в Рая!

Когато тръгвам на път, когато се качвам на кола или самолет, да се усмихна, да се прекръстя, да се огледам, да се зарадвам на света, пълен със светлина и песен на птици. 

Защото това може да бъде моето последно пътуване.

 И тази радост ще е моята молба към теб за прошка. И ти ще ми подариш Рай!

Когато си лягам, да погаля детето, да го целуна, след това да благодаря, че съм дарен с това слънчево дете. Да благодаря, че ме дари с толкова много дни.

 Защото това може да е моята последна нощ. 

И тази ласка, тази благодарност, ще е моята молба към теб за прошка. И аз, Боже, ще бъда с теб в Рая!


Няма коментари: