петък, 5 декември 2014 г.

Утре



-      Нека от утре!

-      Какво от утре?

-      Един час разходка в парка. Добре е за сърцето и килограмите!

-      Защо не от днес?

-      От днес?! Работа, работа… А и виж, колко е смръщено времето!

-      Вземи си чадър! Работа винаги има! По-добре от днес!

-      Трябва ми още малко нагласа… Нека от утре! И не е само разходката. Една муха ми бръмчи в главата. Утре ще я изхвърля!

-      Каква муха?

-      От кога не съм почиствал климатиците! Кой знае какви боклуци вдишваме! Утре ще ги почистя!

-      А защо не тази вечер?

-      Тази вечер ли? Ще гледам един филм… От кога се каня! Утре,  утре!

-      Усмихни се, де! Какво си се нацупил?

-      Знам, знам… Нямам причина. Така съм се родил… Нацупен… Тъпо е. Толкова причини има, за да се усмихва човек! Ще видиш от утре колко ще е различно!

-      Усмихни се сега!

-      Не ми идва от вътре! Ще се стегна, обаче! Утре ще видиш блестяща усмивка!

-      Чакай, чакай! Остави тези люти чушки!

-      Защо?

-      Каза ми, че лекарите не ти дават.

-      От утре – нищо люто!

-      Не, не, обърни нещата!

-      Какво да обръщам?

-      Кажи си: „От утре ще ям люто! Днес няма!“

-      От утре ли? Не може всичко от утре! Не е сериозно!

Няма коментари: