четвъртък, 12 март 2015 г.

Щастие – изненада



Чакай! Чакай! Каква е тази безметежност? Откъде се взе това спокойствие? Вътре – тишина някаква, сладост някаква…Няма ги облаците. Няма ги гръмотевиците.

Ама това е щастие!

И откъде накъде щастие? Да съм спечелил някакви сериозни пари, не съм. Да съм си построил мечтаната къща с басейн в двора, не съм. Да са ме отрупали с дарове, не са. Да съм станал известен, уважаван и любим, не съм. Да се е задало някакво гарантирано и безоблачно бъдеще, не е. Да е било само сън, че толкова години се трупнаха, не е. Да съм почнал да плувам във фитнеса по-бързо от онази 70 годишна баба, не съм.

Тогава? Защо се чувствам щастлив? Нормално ли е? Заслужено ли е?

Хубаво ми е, прекрасно ми е… Не знам защо, ама ми е гот!

И ако мога да съм щастлив, без да съм направил нищо по въпроса, защо трябва да правя толкова много неща, за да стана щастлив?

1 коментар:

Анонимен каза...

Tova e blagodarnost za mnogo napraweni ne6a.